Partnerzy

lista partnerów
Wersja do wydrukuSend by emailWersja PDF

TARGI TENDENCE - 30.08–2.09.2014

Obrazek
http://noticias.infurma.es
30 lipca 2015

Międzynarodowe targi gromadzą szeroki wachlarz dóbr konsumenckich, elementów wyposa-żenia domów i sklepów, artykułów florystycznych i upominkowych. Do tego zegarki, biżute-ria i torebki – czyli doskonałe uzupełnienie oferty sklepów odzieżowych. Prezentowane pro-pozycje będą skoncentrowane wokół jesienno-zimowych trendów i oczywiście wokół świąt Bożego Narodzenia.

Wszystkich na pewno zainteresują wykłady z cyklu „Window Dressing Live. Before Christ-mas”. Ekspert targów Karin Wahl, specjalistka od visual merchandisingu, przekaże praktyczne porady: Jak aranżować witrynę sklepową, by sprzedawała? Jak w ekspozycjach opowiadać klientowi historię produktu? Jakich błędów unikać? Jakie triki stosować?

Uczestnicy seminarium będą mogli na żywo zobaczyć proces udanej aranżacji witryny skle-powej – od wyboru dekoracji w zimowym klimacie po ułożenie produktów. Autorka dokład-nie wyjaśni zasady komponowania kształtów i kolorów, podpowie, na co należy zwrócić szczególną uwagę. Zebrani zobaczą też specjalnie zaaranżowane – za pomocą produktów wystawców Tendence – okna wystawowe.
„Wystawa sklepowa to niezmiernie ważny czynnik. To ona inicjuje kontakt i przyciąga poten-cjalnych klientów. Indywidualność sklepów stacjonarnych jest jednym z najmocniejszych elementów przewagi na sklepami online, więc warto

przywiązywać do niej dużą wagę. Przez nasze prezentacje związane z aranżacją witryn chcemy dać naszym gościom kreatywny i po-żyteczny impuls” – powiedziała Yvonne Engelmann, dyrektor sektora Giving targów Tenden-ce.

Termin: 30.08–2.09 2014 r.

Miejsce: Hale targowe Messe Frankfurt

Strefy: Living, Giving, Carat, Ecostyle, Webchance